כבר שנים שאנשי מקצוע שונים עושים שימוש בכרטיס ביקור. ללא ספק מדובר באופציה נוחה מאוד לפרסום לבעל המקצוע, כך שהכרטיס נמצא כל זמן בכיסו, וכמובן הדבר מאפשר גם נוחות ללקוח, כאשר כל הפרטים שהוא זקוק להם רשומים על גבי הכרטיס, והוא יכול ליצור קשר במהרה עם בעל המקצוע. כמובן שהנוחות שלהם מתבטאת גם בגודלם, הם לא גדולים במיוחד, דקים, ונכנסים לכל כיס. הם עשויים קרטון רך, כך שהם גם לא מתקמטים במהרה.

כרטיסי ביקור מעוצבים – האם כרטיס פשוט עדיין עושה את העבודה?

למרות הכל, כרטיס ביקור פשוט הוא כבר לא מיוחד, וכבר לא תמיד עושה את העבודה שלו. נכון, לאדם שיתעניין ישירות בעסק שלך לא תמיד ישנה כיצד הכרטיס יראה, אך חשוב על אדם שנמצא בפוטנציאל ליצירת קשר עם העסק שלך. במידה ותציג לו כרטיס פשוט עם לוגו החברה והפרטים בלבד, לא תמיד בטוח שהוא ישמור אותו, או יעשה בו שימוש. הדבר דומה לפרסומת, כיום ניתן לראות כי הטלוויזיה מלאה בפרסומות מעניינות, מיוחדות ומגוונות, כי ככל שהפרסום מיוחד יותר, הוא גם משפיע יותר על הלקוח. לכן בכדי להפוך את הפרסום להרבה יותר מיוחד, זה הזמן שלך לעבור לכרטיסי ביקור מעוצבים.

זה הזמן לבחירה בכרטיסי ביקור מעוצבים

כרטיסי ביקור מעוצבים בהחלט יהפכו את הפרסום שלך להרבה יותר נאה לעין ומיוחד. על כרטיס מעוצב תוכל לשבת עם גרפיקאי מומחה, ולעצב איתו את הכרטיס שאתה רואה לנכון. אין זו חובה לעצב דווקא עם המקום בו תדפיס את הכרטיס. כיום עם כניסת דפוס דיגיטלי לשוק, הכל ניתן להתבצע בעזרת האינטרנט. תוכל לעבוד על כרטיס מעוצב עם גרפיקאי מומחה, ולאחר שתהיה מרוצה מהתוצאה הסופית, תוכל לשלוח באמצעות האימייל את התוצר, ולחכות להדפסות.

המלצות לעיצובים

כרטיסי ביקור מעוצבים זקוקים לעיצוב שמושך את העין. בדיוק כמו כתבות בעיתון שהכותרות והתמונות שלהן מנסות למשוך את עין הקורא.

  • הכרטיס צריך לשקף את הרעיון של בית העסק. בחרו תמונה שממחישה את רעיון העסק, אך כמובן שלא תבוא על חשבון הלוגו.
  • הצבעים חשובים לא פחות, כאשר אתם בוחרים צבעים לכיתוב ולרגע הכללי, בחרו בצבעים שעשויים לאפיין את בית העסק שלכם. לדוגמה, מרבית הסיכויים שלא תראו כרטיס ביקור של עסק למכירת מכונות עבודה בעל רקע ורוד, לעומת זאת רקע לבן יתאים יותר.
  • וודאו כי הפרטים החשובים והבסיסיים יהיו מעוצבים בצורה שאכן תמשוך את העין של הלקוח, בין אם זה הלוגו, ודרכי ההתקשרות עם העסק.
  • מומלץ שלא לחסוך בפרטים לדרכי ההתקשרות. כל אדם אוהב לתקשר בדרך שנוחה לו, יש כאלה שאוהבים טלפונית, יש כאלה שאוהבים באמצעות מייל, ויש כאלה שבאמצעות אתר האינטרנט. לכן אל תחסכו בפירוט כל דרכי ההתקשרות עם העסק.
דרג את המאמר