בשנים האחרונות ניתן לצפות בטרנד הולך וגואה בו חברות, בתי עסק, משפחות ותיירי חוץ, מבקשים לקבל "טעימה" מן הארץ במלוא מובן המילה. סיורים קולינריים יכולים להתרחש במגוון רחב של ערים ובמגוון רחב של אתרים תיירותיים. אומרים שדרך השוק לומדים להכיר את התרבות, וסיורים קולינריים לוקחים את האימרה הזו צעד אחד ענק קדימה עם שפע של טיולים מרהיבים וטעימים.

היכן סיורים קולינריים מתבצעים?

ניתן לערוך סיור קולינרי בשוק הכרמל וניתן לערוך לערוך סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה המפורסם. סיורים קולינריים יכולים גם לצאת מן השווקים ולסייר יחד עם התיירים בין הסמטאות והרחובות הקטנים והנסתרים. דווקא ברחובות הקטנים הללו, ניתן למצוא את המטעמים המשובחים והמיוחדים ביותר.

רק תל אביב בפני עצמה, נחשבת לעיר עם שפע של טעמים ומנות של עדות. אם נתמקד בשוק הכרמל, אז הרי שניתן למצוא בו מטעמים ממאכלי המזרח דוגמת קבב מזרחי ובחלקו הפנימי שוק של גבינות מרהיב בטעמיו המשובחים והמגוונים. לצד זאת, אפשר למצוא גם מאפיות מגוונות ועוד שפע של טעמים מפתיעים.

למי הסיורים הקולינריים מתאימים?

סיורים קולינריים יכולים להתאים למגוון רחב של קהלים. כך לדוגמה ניתן למצוא חברות סטארטאפ רבות אשר מחפשות אחר מדריכים שיסיירו יחד עם הצוותים השונים בסיורים טעימים ומשובחים.

סיורים שכאלו יכולים גם להתאים למשפחות המחפשות קונספט מעט שונה וכזה שישביע את הילדים וישאיר אותם מרוצים ומחוייכים

אם אתם מחפשים את הסיור הקולינרי המשובח, אז הרי שתוכלו להצטרף לסיורים פרטניים במסגרת הפתעה רומנטית לבן או בת הזוג.

אין ספק כי הסיורים הקולינריים כבשו את ישראל בסערה. ניתן רק לצפות כי הטרנד ילך ויתגבר עם השנים שכן מדינתנו הקטנה הופכת צעד אחר צעד למעצמה קולינרית ראשונה במעלה.