חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית אבות סיעודי

הצרכים הבסיסיים של בתי אבות סיעודיים

בית אבות סיעודי בצפון או בכל מקום אחר, נדרש למלא שלל צרכים על מנת שנוכל להיות בטוחים שהוא מתאים ליקירינו. מחפשים מרכז מגורים לקשישים אבל לא יודעים באיזה שיקולים להתמקד? הנה המדריך המלא קשישים מוגדרים במצב רפואי סיעודי כאשר הם צריכים עזרה מסוימת בתפקוד היום יומי. בניגוד לעצמאיים, סיעודיים עלולים לסבול ממחלות כמו אלצהיימר, דמנציה ותשישות נפש ויש גם כאלה שנזקקים לזונדה. למעשה, יש מחלקות

קרא עוד »

טיפול באנשים חולי דמנציה

אין ספק שדמנציה היא מחלה קשה מאוד שיכולה לפגוע מאוד גם בסביבה ובחברה של אותו חולה ולא רק בו, אך יש דרך התמודדות שאתם צריכים להכיר. טיפול בחולה דמנציה מתחילה כמובן ברופא אך נגמרת בסופו של דבר בבני המשפחה שלעתים הטיפול שלכם יהיה חשוב יותר. זה הזמן לדבר על כל מי שמטפל בדמנציה ובא איתה במגע במהלך חייו, ובעיקר אלו שאחראיים על טיפול שוטף בחולים.

קרא עוד »

האם אזרח ותיק זכאי להשתתפות בתשלום עבור חברת סיעוד?

זכאות לאזרח ותיק וקשישים להשתתפות בתשלום עבור חברת סיעוד אנו נעשה סדר במאמר בכל עניין גמלת הסיעוד והזכאויות השונות ונאיר נקודות מהותיות: מהי גמלת סיעוד? גמלת סיעוד ניתנת לאזרח אשר נזקק לטיפול סיעודי וזאת לאחר הגשת טפסים לביטוח הלאומי שבסופם מגיע נציג לבחינת מצבו של האזרח הנזקק. לאחר הבדיקה נקבעות נקודות זכות המתורגמות למספר שעות שבועיות להן נזקק האזרח לטיפול סיעודי הכולל עזרה בפעולות היומיומיות.

קרא עוד »
מודעות:

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts