Search
Close this search box.

טיפול בכאבי גב – מה צריך לדעת

כאבי גב הם לא תופעה חולפת, מדי יום ביומו הטלפון שלי מצלצל בתחנונים וכאב שאגיע להציל אנשים,כך אומר לנו ניר חוכיימה עיסוי רפואי מעסה רפואי בשרון  שמגיע עד הבית לטיפולי עיסוי .

אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של טיפולי מסאג רפואי עד שנתקעים עם  הגב או הצוואר

אבל אז כבר מאוחר מדי ויש לעשות טיפולי עומק מכיוון שמצב הגוף לא טוב.

מה הגורמים לכאבי גב

כאבי גב לא מגיעים סתם,מטופלים רבים מתארים את הפעולה האחרונה ומקשרים אותה לכאבים זה תנועה לא טובה והאמת שזה ממש לא נכון .

כאבי גב או כאבי צוואר יכולים להגיע ממספר גורמים,פעילות ספורטיבית מאומצת ,מתיחות ארוכות מדי,ישיבה על מחשב שעות רבות או רביצה על כורסאות מול הטלוויזיה בתנוחות לא טובות עקומים  לגמרי זה יותר לחץ  על שרירי השוק דבר שהוא לא תקין  לחלוטין .

ישיבה לא טובה וחוסר תמיכה לגב במשך שעות ארוכות יחד עם זאת גם נהיגה מרובה יוצרת עומס על הגב והצוואר .

עומס על שרירים  בפעילות ספורטיבית : ריצה,הליכה מהירה,רכיבה על אופניים יוצרת עומס על השרירים חשיבות גדולה יש לעיסוי רפואי ,לתחזוק הגוף,פינוי חומצות חלב ושחרור שרירים .

איזון הגוף והשרירים

חשוב לאזן  את הגוף והשרירים בהתאם לפעילות המצטברת  תרגילים לעיסוי עצמי,מסאג רפואי הכולל את שרירי הגב המלאים במיוחד מסג רפואי לזוקפי הגב,שרירי הכתף והטרפזים.

ריצה,הליכה מהירה,רכיבה על אופניים  ואפילו עלייה במדרגות מאמצים  את שריר ארבע ראשי שריר ארבע ראשי הוא מחולק ל4 ראשים של ראש יכול ליצור עומס וחשוב לטפל בשרירים כדי לא להגיע לכאבי ברכיים.

מתיחות חשובות מאוד,כדי להעיר את הגוף גם  מעייפות והזרמת הגם  לאיברי הגוף .

עיסוי  רפואי או עיסוי שבדי מה ההבדל

עיסוי  רפואי-  עיסוי רפואי המתמקד בשריר ושלד מניעת וטיפול של בעיות וכאבים  אורטופדים  למשל : פריצת דיסק,בלט דיסק,בקע דיסק,כאבים  בכפות רגליים,כאבי שרירים,כאבי ברכיים .

עיסוי שבדי – עיסוי  שבדי הינו  עיסוי משחרר אבל לא מתמקד בבעיות רפואיות הוא עיסוי מורגש אבל לא חזק מאוד ,מתאים להירגעות,המרצת דם  ללימפה וללב משחרר ומרגיע .

ניר חוכיימה מעסה רפואי בכיר

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts