נגרר פתוח – יתרונות מול חסרונות
השימוש בתוספת של נגרר מאפשרת לנו להרחיב את שטח הרכב
אחת מהמגבלות החמורות ביותר על רכבי עבודה באופן כללי, היא הנטייה של היצרנים ליצור רכבים בעלי התמחות מסוימת. ההתמחות הזו מקשה על עסקים קטנים או בינוניים, הנדרשים לרכב המסוגל לבצע מספר רב של משימות, מאחר ואין נפח עבודה מספיק גדול בשביל לרכוש רכב לביצוע משימה אחת בלבד. אחת מההתמחויות אשר שמות עליהן היצרניות דגש, היא מהירות הרכב והניידות שלו. ערך זה גורר פעמים רבות הקטנה של נפח פנים כלי הרכב, מה שמקשה במיוחד ברכב עבודה בו אנו רוצים לעשות שימוש גם להעברת משאות מפעם לפעם. הוספת נגרר לכלי הרכב הינה הפתרון המושלם לבעיה זו. נגרר מאפשר לנו לנצל את הניידות הרבה של כלי הרכב כאשר נרצה, ולצד זאת לשמר יכולת לעשות בו שימוש להעביר מטענים על ידי חיבור מהיר וקל של קרון נגרר לאחוריו.
מהם היתרונות והחסרונות של שימוש בנגרר פתוח
קיים מגוון רחב של נגררים המיועדים לכלי רכב. החלוקה ביניהם הינה מורכבת, אך באופן בסיסי קיימים שני סוגים עיקריים, הסוג הפתוח והסוג הסגור. במאמר זה נסקור את יתרונותיו וחסרונותיו של נגרר פתוח. היתרונות והחסרונות של נגרר פתוח כוללים:
- יתרונות: נגרר פתוח הינו בעל משקל גוף קטן בהרבה לעומת נגרר סגור. כך, המעמסה על מנוע הרכב תהיה קטנה בהרבה, והנסיעה תוכל להיות חלקה ומהירה הרבה יותר. נוסף על כך, אחת מהבעיות הרציניות בתמרון עם נגרר נעוצה בצורך לנסוע ברוורס לעיתים. נגררים פתוחים מאפשר שדה ראייה רחב יותר. כמו כן, קל יותר להעמיס על נגרר פתוח.
- חסרונות: נגרר פתוח חשוף יותר לגשמים, ועשוי להפוך את משימת ייצוב המטען לקשה בהרבה.
יש לרכוש נגרר איכותי
תקלה בנגרר עשויה להביא להרס מטען ולנזק כלכלי כבד. לכן, חשוב מאוד לא לחסוך בכסף על הנגרר, ולרכוש מוצר איכותי אשר יאריך שנים וישמור היטב על המטען המונח עליו. רק ספק איכותי ומוביל ידע לספק נגרר כזה, ולסייע להתאים לכל לקוח את הנגרר המתאים ביותר לצרכיו.