כרטיסי ביקור מעוצבים כהלכה יכולים להניב פירות כלכליים עבור אנשי עסקים בכל התחומים. כרטיס ביקור מייצג בצורה נאמנה את בעליו, ומשמש בתור מוצר נייד לקידום מכירות ושירותים. בעזרת כרטיסי ביקור ניתן לגייס לקוחות חדשים, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, ולהגדיל את כמות ההזמנות.
בנוסף, קיימת גם אפשרות להשתמש בכרטיסי ביקור לצרכי מוניטין בלבד. בכרטיסי ביקור העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים העומד לרשותו של הלקוח. אך כיצד מנצלים את היתרונות של עיצוב כרטיסי ביקור, על אילו אלמנטים כדאי לשמור, ומי מוסמך לבצע עבודה רגישה מן הסוג הזה?
כללי מפתח בעיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור
על מנת לנצל את היתרונות של כרטיסי ביקור מעוצבים ברמה גבוהה יש להקפיד על מספר כללי מפתח:
א. פחות זה יותר – אין צורך להעמיס במידע על כרטיסי ביקור על מנת להפוך אותם למעוצבים. לעיתים עדיף להמעיט בפרטים, למקד את תשומת ליבו של הלקוח, ולהפנות אותו אל מספר טלפון, כתובת אתר אינטרנט או כתובת דואר אלקטרוני לקבלת פרטים נוספים. עיצוב כזה הוא לא רק אלגנטי ומרשים, אלא גם יעיל יותר בטווח הקצר והארוך.
ב. המחיר הוא לא חזות הכל – עיצוב כרטיסי ביקור אינו נמדד על פי עלות העבודה. המחיר מהווה כמובן פקטור משמעותי, וניתן להשתמש בו על מנת לסנן בין הצעות שונות, אך בסופו של דבר חשוב שהכרטיס יהיה איכותי ומייצג ולא רק זול וחסכוני.
ג. חומרי גלם הם הבסיס להצלחה – עיצוב משובח של כרטיסי ביקור תלויה במידה רבה מאוד בחומרי הגלם המוקצים עבור המשימה. ההדפסה חייבת להיות מוקפדת, הנייר ברמה גבוהה והצבעים איכותיים. רק בעזרת חומרי הגלם הללו ניתן לנצל את הפוטנציאל של כרטיסי ביקור מעוצבים, ולהפיק מהם את הרווחים הרצויים.
אופי הכרטיס ופנייה אל בית דפוס
בעת עיצוב כרטיסי ביקור חשוב לשמור על האופי האמיתי של העסק, נותן השירות או בעל המלאכה. במידה והעסק גאה בספקטרום מוצרים רחב, יש לציין זאת ולהשתמש בצבעים מגוונים ובולטים. לעומת זאת, בעלי מלאכה אשר מעדיפים לשמור על סולידיות יכולים להסתפק בעיצוב קלאסי הנשען על הצבעים שחור ולבן בלבד. בין שני הקצוות הללו יש עוד הרבה אפשרויות עיצוב, ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמחליטים להדפיס כרטיסי ביקור.
השלב האחרון ואולי גם החשוב ביותר בעיצוב כרטיסי ביקור הוא פנייה אל בית דפוס. נציגי בית הדפוס אמורים לעמוד לרשות הלקוח מהרגע הראשון, להציע לו סגנונות עיצוב לכרטיסי ביקור שונים ולשמוע את דעתו. כדאי לתאם פגישת ייעוץ עם נציגי בית הדפוס, ולוודא כי ישנה התאמה בין הדרישה לבין היכולת. מומלץ לבחור בית דפוס עם ניסיון והמלצות, אשר אינו מקל ראש בחשיבות של כרטיסי ביקור, ואף יודע כיצד לעצב אותם על פי סטנדרטים גבוהים.